
Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
1. Úvodné ustanovenie
Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky uplatnenia reklamácie na službu "Výklad z dlane", poskytovanú formou elektronického doručenia PDF dokumentu na základe údajov zaslaných zákazníkom.
Predávajúcim je:
Štefan Krajčovič – Ziggi&Steve
Sídlo: J. Poničana 2413/59, 960 01 Zvolen
IČO: 52 921 638
Nie som platcom DPH
E-mail: info@koddlane.sk
Predávajúci je zapísaný ako fyzická osoba – podnikateľ (SZČO) v súlade so zákonmi SR.
2. Charakter služby
Služba "kód dlane" je digitálny, individuálne spracovaný produkt.
Obsahuje:
-
výklad na základe fotografie dlane zákazníka,
-
výklad k položenej otázke (ak je súčasťou zadania),
-
mentálny plán a odporúčania.
Výstup je dodaný v elektronickej forme (PDF) na e-mail zákazníka do 3 dní od prijatia platby a všetkých potrebných podkladov.
3. Uplatnenie reklamácie
Zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prípade, že:
-
služba nebola dodaná do 3 dní
-
doručený dokument je neúplný, poškodený alebo technicky nečitateľný,
-
obsah nezodpovedá objednanému rozsahu alebo zadaniu (napr. chýba reakcia na konkrétnu otázku, chýba mentálny plán).
4. Spôsob podania reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom na adresu: [doplň e-mail]
Správa musí obsahovať:
-
meno a priezvisko zákazníka,
-
dátum objednávky,
-
e-mail, na ktorý bol výklad zaslaný,
-
dôvod reklamácie.
5. Lehota na vybavenie reklamácie
Reklamáciu vybavíme najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
O výsledku bude zákazník informovaný e-mailom.
6. Možnosti riešenia reklamácie
Pri oprávnenej reklamácii má zákazník nárok na:
-
bezplatné doplnenie alebo opravu výkladu,
-
alebo na vrátenie zaplatenej sumy v plnej výške (ak nie je možné výstup opraviť alebo doplniť).
7. Čo nie je možné reklamovať
-
Subjektívny názor na výklad (pocit nespokojnosti s obsahom nie je dôvodom na reklamáciu).
-
Výstupy vyhotovené podľa neúplných alebo nesprávnych údajov od zákazníka.
-
Služby dodané v plnom rozsahu, bez technickej alebo vecnej chyby.
8. Riešenie sporov
Ak zákazník nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže sa obrátiť:
-
na Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI):
Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
E-mail: bb@soi.sk
Web: www.soi.sk -
alebo môže podať návrh na mimosúdne riešenie sporu v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
9. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok je platný od 27. 6. 2025 a je zverejnený na webovej stránke www.koddlane.sk.
Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa s týmto poriadkom oboznámil a súhlasí s ním.