Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok


1. Úvodné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky uplatnenia reklamácie na službu "Výklad z dlane", poskytovanú formou elektronického doručenia PDF dokumentu na základe údajov zaslaných zákazníkom.

Predávajúcim je:
Štefan Krajčovič – Ziggi&Steve
Sídlo: J. Poničana 2413/59, 960 01 Zvolen
IČO: 52 921 638
Nie som platcom DPH
E-mail: info@koddlane.sk

Predávajúci je zapísaný ako fyzická osoba – podnikateľ (SZČO) v súlade so zákonmi SR.

2. Charakter služby

Služba "kód dlane" je digitálny, individuálne spracovaný produkt.
Obsahuje:

  • výklad na základe fotografie dlane zákazníka,

  • výklad k položenej otázke (ak je súčasťou zadania),

  • mentálny plán a odporúčania.

Výstup je dodaný v elektronickej forme (PDF) na e-mail zákazníka do 3 dní od prijatia platby a všetkých potrebných podkladov.

3. Uplatnenie reklamácie

Zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prípade, že:

  • služba nebola dodaná do 3 dní

  • doručený dokument je neúplný, poškodený alebo technicky nečitateľný,

  • obsah nezodpovedá objednanému rozsahu alebo zadaniu (napr. chýba reakcia na konkrétnu otázku, chýba mentálny plán).

4. Spôsob podania reklamácie

Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom na adresu: [doplň e-mail]
Správa musí obsahovať:

  • meno a priezvisko zákazníka,

  • dátum objednávky,

  • e-mail, na ktorý bol výklad zaslaný,

  • dôvod reklamácie.

5. Lehota na vybavenie reklamácie

Reklamáciu vybavíme najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
O výsledku bude zákazník informovaný e-mailom.

6. Možnosti riešenia reklamácie

Pri oprávnenej reklamácii má zákazník nárok na:

  • bezplatné doplnenie alebo opravu výkladu,

  • alebo na vrátenie zaplatenej sumy v plnej výške (ak nie je možné výstup opraviť alebo doplniť).

7. Čo nie je možné reklamovať

  • Subjektívny názor na výklad (pocit nespokojnosti s obsahom nie je dôvodom na reklamáciu).

  • Výstupy vyhotovené podľa neúplných alebo nesprávnych údajov od zákazníka.

  • Služby dodané v plnom rozsahu, bez technickej alebo vecnej chyby.

8. Riešenie sporov

Ak zákazník nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže sa obrátiť:

  • na Slovenskú obchodnú inšpekciu (SOI):
    Slovenská obchodná inšpekcia
    Inšpektorát pre Banskobystrický kraj
    Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
    E-mail: bb@soi.sk
    Web: www.soi.sk

  • alebo môže podať návrh na mimosúdne riešenie sporu v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

9. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je platný od 27. 6. 2025 a je zverejnený na webovej stránke www.koddlane.sk.
Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa s týmto poriadkom oboznámil a súhlasí s ním.